A thing or two about this blog

Tässä blogissa olen yrittänyt vangita pientä osaa tuosta loputtomasta tajunanvirrasta, jota korvieni välissä liikkuu ja myöskin unista & unelmista. Toivottavasti jokin asia, taikka juttu antaa myös muille inspiraartiota.

In this blog I've tried to capture some things from my stream of consciousness and from my dreams.
I hope that something in this blog could give an inspiration to somebody else too.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Runot. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Runot. Näytä kaikki tekstit

lauantai 8. joulukuuta 2012

Tottako vai ei?

Kävelen taloa ympäri.
 On hiljaista.
Olet vihainen ja tiedän sen.
Olen suututtuant sinut.
Tunnen oloni huonoksi.
 Missä olet?
Haluan pyytä anteeksi.
Talo täyttyy ihmisistä.
Sinua ei näy missään.
 Ajaudun virran mukana.
Musiikki täyttää huoneet.
Tahdon nähdä sinut ja pyytä anteeksi,
mutta tavallaan en,
pelkään vihaasi.
Mitä tapahtuu?
Näen sinut.
Seisot upeana, kuten aina.
En tiedä mitä tehdä,
tulla luoksesi vai ei?
 Et huomannut minua.
Ihmisten virta vie minua eteenpäin.
Nyt käännyt, näen kasvosi.
Tunnen hymysi, helpotus
ja huojennus valtaa mieleni.
Olet antanut anteeksi.
Olet tärkeä ja annat minun tietää sen.
Toivottavasti myös minä annan sinun sen tietää?
Virta tuo minut luoksesi.
Olen iloinen ja onnellinen.
 
 

tiistai 24. heinäkuuta 2012

'Someone's gonna light you up' Not just someone!

Elämäni ensimmäiset The Rasmus-keikat. Mitä muuta voisin sanoa.... Helsinki-pävän konsertti 12.6.2012, Ruisrock 6.7.2012.

                                        Kerran nähdä saan, toista en unohda.
                                     Muistot valtaavat mielen pienemmästäkin.
                                        Kauneinta maailmassani. Kaikki tuo.
                                             Menneisyys yhtyy tulevaan.
Unohtumatonta, ainaista, ikuistettua.

My two first The Rasmus gigs. What else I could say? Helsinki day concert 12.6.2012, Ruisrock 6.7.2012.

                                      Once you've seen it. Twice you don't forget.
                               All those memories coming to your mind. All at once.
                                       The most beautiful in my world. All that.
                                               The past becomes the future.
Unforgettable, always, framed.

sunnuntai 20. toukokuuta 2012

New experience

Uutta, mutta tuttua. Oma blogi... Nyt kirjoitan ensimmäistä kertaa itse yksikseni ja vain omasta päästäni. En tiedä mitä tästä tulee, mutta yritys ja mielenkiinto ovat uutta ja roihuavaa. Nyt olen innoissani, mutta ken tietää olenko sitä vielä myöhemmin. Todennäköisesti tulen olemaan niin iloinen kuin masentunutkin. Jaan omaa elämääni. Tämä ei tule olemaan helppoa. Kuin satakieli yöllä, hiljaa mutta yhä yhtä kauniina.