Mustangi kaartaa pihaan. Vastamaalattu maalipinta kiiltää uutuuttaan. Pihan pojat juoksevat katsomaan. Autosta nousee mies. Auringon paistaessa, hän laittaa aurinkolasit päähänsä. Päivä on vasta alkanut.
An old mustang drives in the yard. All the boys run to see. A man rises from the car. As the sun shines, he put on his sunglasses. Day has just begun.
A thing or two about this blog
Tässä blogissa olen yrittänyt vangita pientä osaa tuosta loputtomasta tajunanvirrasta, jota korvieni välissä liikkuu ja myöskin unista & unelmista. Toivottavasti jokin asia, taikka juttu antaa myös muille inspiraartiota.
In this blog I've tried to capture some things from my stream of consciousness and from my dreams.
I hope that something in this blog could give an inspiration to somebody else too.
In this blog I've tried to capture some things from my stream of consciousness and from my dreams.
I hope that something in this blog could give an inspiration to somebody else too.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste People/Ihmiset. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste People/Ihmiset. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 16. tammikuuta 2013
tiistai 24. heinäkuuta 2012
'Someone's gonna light you up' Not just someone!
Elämäni ensimmäiset The Rasmus-keikat. Mitä muuta voisin sanoa.... Helsinki-pävän konsertti 12.6.2012, Ruisrock 6.7.2012.
Kerran nähdä saan, toista en unohda.
Muistot valtaavat mielen pienemmästäkin.
Kauneinta maailmassani. Kaikki tuo.
Menneisyys yhtyy tulevaan.
Unohtumatonta, ainaista, ikuistettua.
My two first The Rasmus gigs. What else I could say? Helsinki day concert 12.6.2012, Ruisrock 6.7.2012.
Once you've seen it. Twice you don't forget.
All those memories coming to your mind. All at once.
The most beautiful in my world. All that.
The past becomes the future.
Unforgettable, always, framed.
Kerran nähdä saan, toista en unohda.
Muistot valtaavat mielen pienemmästäkin.
Kauneinta maailmassani. Kaikki tuo.
Menneisyys yhtyy tulevaan.
Unohtumatonta, ainaista, ikuistettua.
My two first The Rasmus gigs. What else I could say? Helsinki day concert 12.6.2012, Ruisrock 6.7.2012.
Once you've seen it. Twice you don't forget.
All those memories coming to your mind. All at once.
The most beautiful in my world. All that.
The past becomes the future.
Unforgettable, always, framed.
lauantai 16. kesäkuuta 2012
HuHuja...
| "Mikä valoilmiö metsässa hohtaa? Jaa, se on vaan se niitten leiri." |
| Rock ei ole vaate, se on asenne. |
| Auntie Mary, ensimmäisen iltamme ihastus. |
| Hyvää musaa, kioski/grilli ruokaa, hiekkaa, tennareita, tanssia, ihmisiä, hyvää mieltä, vetttä, reppuja. Festari-kesä! |
| Maitotölkkien tunkeminen maiottölkin sisään; ennätys 21 kpl. Tässä kuvassa vain vaivaiset 20 tölkkiä. |
| Fotosfääri. Leikkaako? |
| Vaipuminen lapsen tasolle helpottaa & vapauttaa ;) |
Hermothan siellä metsssä menee; surkeat suihkut, kylmät yöt, teltta
'lehmänä', He*****n kuuma/kylmä, huonoa ruokaa, likasia vaatteita...
|
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)