A thing or two about this blog

Tässä blogissa olen yrittänyt vangita pientä osaa tuosta loputtomasta tajunanvirrasta, jota korvieni välissä liikkuu ja myöskin unista & unelmista. Toivottavasti jokin asia, taikka juttu antaa myös muille inspiraartiota.

In this blog I've tried to capture some things from my stream of consciousness and from my dreams.
I hope that something in this blog could give an inspiration to somebody else too.

lauantai 8. joulukuuta 2012

Tottako vai ei?

Kävelen taloa ympäri.
 On hiljaista.
Olet vihainen ja tiedän sen.
Olen suututtuant sinut.
Tunnen oloni huonoksi.
 Missä olet?
Haluan pyytä anteeksi.
Talo täyttyy ihmisistä.
Sinua ei näy missään.
 Ajaudun virran mukana.
Musiikki täyttää huoneet.
Tahdon nähdä sinut ja pyytä anteeksi,
mutta tavallaan en,
pelkään vihaasi.
Mitä tapahtuu?
Näen sinut.
Seisot upeana, kuten aina.
En tiedä mitä tehdä,
tulla luoksesi vai ei?
 Et huomannut minua.
Ihmisten virta vie minua eteenpäin.
Nyt käännyt, näen kasvosi.
Tunnen hymysi, helpotus
ja huojennus valtaa mieleni.
Olet antanut anteeksi.
Olet tärkeä ja annat minun tietää sen.
Toivottavasti myös minä annan sinun sen tietää?
Virta tuo minut luoksesi.
Olen iloinen ja onnellinen.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti